مدارک عروسی رزت

مدارک لازم و مورد نیاز برای محضر در روز عقد
شناسنامه و کارت ملی هر دوی شما به همراه کپی آنها، جواب آزمایش خون که شامل اعتیاد و ایدز و بیماری های ژنتیک و… ، شناسنامه و کارت ملی پدر عروس و اگر فوت شدهاند برگه فوت ایشان، اگر ازدواج دوم عروس خانوم است احتیاجی به اجازه پدر ندارید و مدارک مبنی بر جدایی او به همراه سه نفر مرد بالغ به عنوان شاهد کفایت میکند.مدارک عروسی رزت
سر ساعت مقرر در محضر، حاضر باشید. اگر مراسم عقد شما در محضر انجام میشود و دیگر جشن عقد در خانه یا سالن ندارید، از قبل سفره عقد مورد نظر خود را در محضر انتخاب کنید و کادوهای سر سفرهی عقد را فراموش نکنید. ممکن است بعضی از خانوادهها با تشریفات و بریز و بپاش بیشتری، مراسم عقد خود را برگزار کنند و عروس خانوم، لباسی شبیه به لباس عروس، در شب عروسی، به تن کند و آقای داماد، کت و شلوار دامادی به تن کند و ماشین خود را گل بزند و دنبال عروس به آرایشگاه برود و سالن بزرگی با میهمانان زیاد اجاره کند؛ خطبه عقد در اتاق عقد خوانده میشود و نزدیکان دو خانواده،حضور دارند و کادوهایشان را به عروس و داماد تقدیم میکنند. بعد از اتمام مراسم عقد، کم کم میهمانان دیگر از راه میرسند و جشن عقد شروع میشود.
بعضی از خانواده ها با تعداد کمتر میهمانان و به شکلی ساده تر، فقط در محضر عقد میکنند و جشن و مراسم خود را به عروسی موکول میکنند و یا تصمیم میگیرند برخی از هزینه های خود را کمتر کنند تا بتوانند برای خرید مسکن یا پرداخت رهن و اجاره بها و یا هزینه های دیگر، پس انداز داشته باشند.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *