فیلم برداری و عکاسی و مونتاژ فیلم عروسی در تهران ( آتلیه زبرا رز) نیاوران

یکی از بهترین و به یادماندنی‌ترین روزها در زندگی هر شخص، روز عروسی او می‌باشد که لازم است با بهترین کیفیت این روز تاریخی به ثبت برسد. به طور کلی عروس دامادها دوست دارن که در این روز خاطره‌ای شیرین برایشان رقم بخورد. یکی از بهترین راه‌ها انتخاب فیلم‌بردار و عکاس خوب است که آنها را در ضبط یک فیلم عالی همراهی کنند. اما در ابتدا باید بدانیم که لزوم فیلم‌برداری و عکاسی در روز عروسی چیست؟ قسمت‌های متنوع فیلم‌برداری و عکاسی در تهران کدامند؟ مناسب‌ترین خدمات برای فیلم‌برداری عروس و عکاسی در تهران کدام است؟ ما در ادامه به همه سوالات پاسخ خواهیم داد.

 

لزوم فیلم‌برداری و عکاسی در روز عروسی

به طور کلی به جهت ثبت خاطرات ماندگار در روز عروسی می‌بایست یک فیلم‌بردار و عکاس حرفه‌ای و کاربلد را انتخاب نمود. باید به این نکته توجه نمود که اینکار بایستی حتما با استفاده از دوربین‌هایی با کیفیت بالا انجام گرفته تا فیلم و عکسی مناسب به دست آید.

به همین منظور بهره‌بردن از یک تیم قوی برای فیلم‌برداری و عکاسی، سبب ایجاد یک خاطره خوش در زندگی عروس و داماد خواهد شد. لازم به ذکر است که فیلم عروسی در تهران توسط آتلیه‌ها و تشریفات متنوعی انجام می‌پذیرد که آتلیه جردن یکی از آن‌ها می‌باشد.

[wpstatistics stat=visits]

قسمت‌های متنوع فیلم‌برداری و عکاسی عروسی در تهران

در مراسم عروسی عمدتا از پکیج فیلم‌برداری که شامل وسایل و ابزار حرفه‌ای و پیشرفته و متفاوتی مطابق با سلیقه و خواست عروس و دامادهاست، استفاده می‌شود. البته انتخاب این تجهیزات بر عهده عروس و داماد بوده و سالن‌های تشریفات فقط وظیفه پیشنهاد دادن و مشاوره را دارند. بسته‌های پیشنهادی مخصوص عروس و داماد در سالن‌های تشریفات وجود داشته که بسته به نوع بودجه و درآمد افراد، تقسیم‌بندی می‌شود.

شما می‌توانید بسته مناسب خود را در روز عروسی انتخاب و در برگه قرارداد خود ثبت نمایید. پکیج مناسب برای روز عروسی، بایستی پکیجی کامل بوده تا روزی بیادماندنی برای شما رقم بخورد. همچنین می‌توانید با تخفیف بسیار ویژه، ماشین عروس مورد علاقه خود را در این روز سفارش و اجاره نمایید. آتلیه زبرا رز با ارائه بهترین پکیج‌ها، به شما در این مسیر کمک شایانی خواهد کرد.

 

phot rozati

مناسب‌ترین خدمات برای فیلم‌برداری و عکاسی در تهران

با توجه به پیشرفت علم و ساخت دوربین‌های مخصوص و باکیفیت برای فیلم‌برداری و عکاسی در مراسم عروسی، سبب شده است که دیگر برای این روز مهم، هیچ نگرانی نداشته باشید. در خدمات فیلم عروسی در تهران، از دوربین‌های مختلفی نظیر هلی‌شات، هلی‌کمپ، پروجکشن و… استفاده می‌گردد که اکثرا با کیفت HD و FULL HD هستند. یکی دیگر از قسمت‌های مختلف فیلم عروسی، مونتاژ آن، تصحیح رنگ حرفه‌ای، اجرای جلوه‌های ویژه و همچنین ساخت کلیپ‌های کوتاه عروس و داماد می‌باشد.

 

علاوه بر این شما می‌توانید با گزینش یک مکان مناسب برای عکاسی و فیلم‌برداری، نظیر باغ و یا آتلیه، عکس و فیلم‌های به یادماندنی برای روز عروسی خود ضبط نمایید. همچنین در بسیاری از تشریفات عروسی نظیر تشریفات جردن، آلبوم‌های دیجیتالی با عکس‌های شما و با کیفیت بالا عرضه می‌گردد. یکی دیگر از مزایای بسیار خوب تشریفات عروسی در تهران، آرشیو عکس و فیلم عروسی شما تا یکسال بعد بوده تا در صورت لزوم در اختیار شما قرار گیرد.

سخن آخر

مجموعه  زبرا رز ( روضاتی) با بهره‌گیری از بروزترین و مدرن‌ترین وسایل و تجهیزات نظیر هلی‌شات، کرین، پروجیپ و… و همچنین لابراتوارهای ظهور و اسکن فیلم، می‌تواند یکی از بهترین خدمات فیلم عروسی در تهران باشد. این تشریفات با داشتن نیروهای ثابت و کاربلد، سعی بر آن دارد تا مراسم عروسی شما را به یک مراسم رویایی تبدیل نماید. پس ثبت لحظات شیرین عروسی خود را در اختیار آتلیه مخصوص عروس و داماد جردن قرار دهید.

سفارش کلیپ عروسی در سراسر ایران

اگر تهران نیستید و یا به هر علتی دسترسی به آتلیه جردن در تهران را ندارید، پست سفارش کلیپ عروسی سراسر ایران ما را مطالعه کنید.

اگر به یک تیم حرفه‌ای برای ثبت لحظات خوش عروسی نیاز دارید، ما این کار را به بهترین نحو در سراسر کشور انجام میدهیم. برای اطلاعات بیشتر صفحه خدمات عروسی و نامزدی را مشاهده و یا یک وقت مشاوره رایگان خدمات عروسی با مجموعه زبرا رز رزرو کنید.

rozati
rozati wedding

مطالب مشابه

چقدر این پست براتون مفید بود؟ 🙂

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *