عکاسی رئال عروسی چیست؟ بررسی سبک عکاسی رئال که بسیار هم ترند شده

عکاسی رئال عروسی چیست؟

در این مقاله قصد داریم از جذاب ترین ژانر عکاسی یعنی عکاسی رئال  که جدیدا بسیار ترند شده صحبت کنیم. عکاسی رئال، یک نوع سبک عکاسی است که اخیرا بسیار مورد توجه قرار گرفته است. همانطور که اسمش مشخص است، در این سبک، ژست ها کاملا رئال و طبیعی است. جوری که واقعا در لحظه شکار شده است. البته بسیاری از عکاسان مثل خودمان، ترفندهای جالبی به خرج میدهیم.

برای مثال برای عکاسی رئال، از افرا میخواهیم واقعا با هم صحبت کنند، بخندند، بلند قهقهه بزنند، یا واقعا با حس طبیعی همدیگر را بغل کنند، جلوی اشک شوغشان نگیرند و به طور طبیعی رفتار کنند. در این بین، عکاس باید به صورت حرفه ای و تیزبینانه، شکار لحظه ها کند و عکس رئال بگیرید. قطعا مخاطب با دیدن عکس های رئالش احساساتی و هیجان زده میشود. این خلاصه ای بود از اینکه عکاسی رئال چیست؟ در ادامه بیشتر در مورد این سبک عکاسی پرداخته ایم.

 

رزرو برای عکسبرداری رئال از عروس و داماد

با توجه به اینکه بیشتر مراسم های  عروسی در نیمه اول سال اتفاق می افتد و بیشتر مشتریانمان  دوست دارند که در دو فصل اول سال عکاسی کنند، پس باید از چندین ماه قبل برای عکاسی رئال و خدمات ساخت کلیپ رئال و مینیمال درخواستشان را ثبت کنند. برای رزرو و دریافت راهنمایی لازم برای دریافت خدمات عکاسی رئال از عروس و داماد با ما به شماره ۰۹۱۲۱۹۶۴۲۹۸ تماس بگیرید. اما اگر قبل از آن میخواهید چن نمونه عکس رئال ببینید و با این سبک بیشتر آشنا شوید، ادامه مطلب را بخوانید.

 

نمونه کار آتلیه جردن برای عکاسی رئال از عروس و داماد

#عروسی

نمونه کار آتلیه زبرا رز

عکاسی رئال چیست؟

تیکه ای از کلیپ رئال به عنوان نمونه کار آتلیه زبرا

 

عکاسی رئال چیست؟

عکاسی رئال چیست؟

عکاسی رئال

منظور از سبک عکاسی رئال چیست و چرا اینقدر پرطرفدار شده است؟

خب همانطور که از اسم عکاسی رئال مشخص است و شاید خیلی از شماها با آن کم و بیش  آشنایی داشته باشید، حرکات، سوژه و حتی دکور و لوکیشن کاملا طبیعی است. حتی استایل هم آنچنان ذرق و برق ندارد و تقریبا مینیمال و ساده است. البته باید بگوییم که عکاسی رئال عروسی خیلی با دیگر سبک ها متفاوت است. از جذابیت این ژانر عکاسی  هیچ وقت کاسته نمیشود و همیشه مد است. چرا که رئال و طبیعی است. با عکسبرداری به این سبک یمتوانید تا ابد در آن را قاب بگیرید و روی دیوار بزنید بدون آنکه نگران منسوخ شدن شیوه سبک عکس خود شوید. در واقع مزیت اصلی سبک عکاسی رئال این است که هیچ وقت قدیمی نمیشود. ۱۰۰ سال بعد، حذابیت خودش را دارد. چرا که اصلا احساس نمیشود که یک عکاس پشت همه این کارها بوده و همه چیز برنامه ریزی شده بوده.

اگه بخواهید از بیرون به عکاسی سبک رئال نگاه کنید فکر میکنید که زحمتی ندارد و همش سرگرمی و راحت است. ولی در واقع بیشتر از آنچه که فکرش را کنید این سبک عکاسی سخت است چرا که اتفاقا اصول خاصی برای ژست گرفتن وجود ندارد و همین نداشتن اصول آدم را دچار سردگرمی میکند.  علاوه بر این عکس های رئال باید مطابق سلیقه مراجعه کنندگانمان باشد. باید دقیقا عکس هایی ثبت شود  که در عین زیبایی تمام مطابق همه سلیقه ها باشد.

اگر شما قصد عکاسی رئال از خود و همسرتان دارید، میتوانید برای کسب اطلاعات با ما به شماره ۰۹۱۲۱۹۶۴۲۹۸ تماس بگیرید. آتلیه جردن در هر زمان، پاسخگوی شما است.

 

چگونه عکاسی رئال کنیم؟

چگونه عکاسی رئال کنیم؟

چگونه عکاسی رئال کنیم؟

برای درخواست خدمات عکسبرداری رئال از عروس و داماد در سراسر ایران، ما آماده هستیم، همین حالا تماس بگیرید تا از شرایط خدمات مطلع شوید. 

شماره تماس آتلیه عروس جردن برای خلق زیباترین عکس رئال از عروس و داماد  ۰۹۱۲۱۹۶۴۲۹۸

نمونه کار جردن برای عکاسی رئال از مراسم عقد

عکاسی رئال

چگونه عکاسی رئال کنیم؟

اگر میخواهید خودتان از پس این کار تخصصی بر بیایید پس اول از هر چیز شما باید با دقت تمام سوژه را برسی کنید. زاویه مناسب عکاسی را با توجه به نور و ژست سوژه انتخاب کنید. برای این کار شما باید عکس العمل بسیار خوبی داشته باشید. چون در این ژانر سوژه ها منتظر شما نمیمانند که شما عکاسی کنید. آنها به سرعت در حال حرکت هستند و شما باید بتونید ژست های مناسب را از دست ندید.

تا جایی که میتونید از فلش دوربین استفاده نکنید. این کار باعث میشه رنگ هایتان تغییر کنه در نتیجه پس زمنیه شما خراب میشه. قبل از عکاسی تنظیمات دوربین را انجام بدید.

یه کادر بندی مناسب را انتخاب کنید.

دوربین را متمرکز بر روی سوژه کنید و حالا زمان مناسب عکاسی است.

به سوژه تان ( یک شخص) بگویید که در لحظه واقعا کارهای طببیعی انجام دهد. برای مثال به موهایش دست بزند، بخندد و…

حواستان را خوب جمع کنید و چندین شات از موقعیت ثبت کنید.

عکاسی رئال چیست و چرا پرطرفدار است

سبک عکاسی رئال چه اهمیتی دارد؟

عکاسی رئال از سال ها پیش بوده است ولی از عکاسی رئال عروسی زمان زیادی نمیگذرد. این عکاسی به صورتی نیست که ژست مشخصی داشته باشد. بیشتر حالت واقعی افراد در شرایط های مختلف است. اینکه شما بتوانید در همان لحظه حس واقعی سوژه ها را موقعیت های خاص ثبت کنید بسیار لذت بخش خواهد بود. عکس ها حس زنده بودن دارند و اصلا مصنوعی نمیشوند. هر کسی به آن عکس ها نگاه کند حسی که شما داشتید را سریع دریافت میکند .  برای مثال عکس رئال زیر حتی چهره عروس و داماد مشخص نیست. انگار عروس خانم در خال دویدن بوده و یک باد ملایم هم می وزیده. 🙂

عکاسی عروسسی جردن

عکاسی عروسسی جردن

درخواست خدمات عکاسی رئال از عروس و داماد

شما میتوانید برای کسب مشاوره در مورد نوع عکاسی عروسیتان و ساخت کلیپ عروسی فرمالیتهزیبا با ما تماس بگیرید. در اولین فرصت با شما قراری میگذاریم و در مورد عکاسی مورد نظر شما برنامه ریزی میکنیم.  اگر به یک تیم حرفه‌ای برای ثبت لحظات خوش عروسی نیاز دارید، ما این کار را به بهترین نحو در سراسر کشور انجام میدهیم.

 

چقدر این پست براتون مفید بود؟ 🙂

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *