برای ساخت کلیپ فرمالیته عروسی نیاز به چه چیزهایی دارید؟

در مرحله اول یک توضیح کلی در مورد کلیپ فرمالیته بدهم؛ کلیپ فرمالیته به معنی ساخت یک کلیپ اسپرت با لباس‌های رنگی در روزی به غیر روز عروسی شما است. مثلا فرض کنید که برای تفریح به همراه آتلیه عروس به یک جنگل رفته‌اید لحظات شیرین شما در آن روز میتواند برای ساخت یک کلیپ فرمالیته عالی باشد. یا مثلا رفتن به یک دریاچه یا رودخانه و یا حتی یک باغ زیبا و پر از گل.

برای ساخت کلیپ فرمالیته نیاز دارید از قبل یک وقت مشاوره بگیرید تا عکاس و فیلمبردارتان با کمک شما یک برنامه ریزی دقیق انجام دهد. میتوانید در این جلسه در مورد مکان‌های مورد علاقه‌تان یا مکان‌های بسیار زیبا صحبت کنید، تا عکاسی عروسی را در آن جا انجام دهیم. در جلسه مشاوره رایگان خدمات عروسی، بهتر است انواع کلیپ‌های فرمالیته را مشاهده و سبک های مورد علاقه تان را مشخص کنید. تیم ما براساس سبک و سلیقه شما برنامه ریزی خواهد کرد. در مورد باغ مناسب کلیپ عروسی صحبت خواهیم کرد و بهترین لوکیشن را انتخاب میکنیم. بهتر است در مورد ژست‌های انتخابیتان، لباس‌های مناسبی را که فیلمبردارتان پیشنهاد میدهد را، تهیه کنید. ما با همکاری هم بهترین فیلم و عکس عروسی را خواهیم گرفت.


روضاتی rozatiwedding #عروس-نیاوران

قیمت پکیج عروسی چقدر است؟

قیمت پکیج عروسی به تعداد خدمات درخواستی از سوی زوجین بستگی دارد. در واقع تعرفه پکیج آتلیه عروسی بسته به بودجه، سلیقه و نیاز مشتریان متفاوت و متنوع است. به طور مثال: ساخت و ادیت عکس و فیلم‌های فرمالیته با انواع دیگر فرق دارد. علاوه بر این فیلم برداری با استفاده از دوربین اسلوموشن می‌تواند بر روی قیمت پکیج عروسی تاثیر بگذارد.

از دیگر عواملی تاثیرگذار بر روی قیمت پکیج عروسی میتوان به موارد زیر اشاره کرد:

  • تعداد دوربین ها برای ثبت تمامی لحظات
  • نوع دکور، لوکیشن، مایحتاج و نوع دوربین فیلم برداری و عکاسی
  • درخواست عکس سرمجلسی
  • نوع عکس برداری ( رئال، حسی، ژستیک و…)
  • تصویربرداری هوایی و تهیه تجهیزات سینمایی
  • و…

منظور از  پکیج فرمالیته چیست  و قیمت آن چقدر است؟

منظور از فرمالیته، پیش کاری جهت ثبت خاطرات و لحظات عاشقی زوجین با لوکیشن‌های خاص و طبیعی مانند کویر، دریا، جنگل و… است. در واقع بسته به سلیقه زوجین، لوکیشن انتخاب شده و در یک روز، با هماهنگی از قبل، به محل مورد نظر رجوع کرده و از عروس و داماد در ژست‌های جذاب و مدرن و صحنه‌های رئال فیلم برداری و عکس برداری می‌شود.

لازم به ذکر است که «قیمت کلیپ فرمالیته» از «قیمت پکیج عروسی» مجزا است. آنقدر کلیپ‌های فرمالیته جذاب و شیرین است که هزینه آن اصلا به چشم نمی‌آید.

دریافت مشاوره و اطلاع از قیمت کلیپ عروسی

برای یرای سفارش ساخت کلیپ،  اطلاع دقیق از قیمت کلیپ عروسی و قیمت کلیپ فرمالیته و دریافت مشاوره رایگان می‌توانید همین حالا با ما به شماره 09121964298 تماس بگیرید. برای برپایی و ثبت ناب‌ترین لحظات زندگی خود همه جوره روی ما حساب کنید. ما با منصفانه‌ترین قیمت پکیج عروسی، رویایی که در ذهن دارید را به تصویر می‌کشیم. این تخصص بیش از یک دهه فعالیت در زمینه تصویربرداری عروس و داماد به دست آمده است. پس صفر تا صد کار را به ما بسپارید و شاهد خاص ترین کلیپ از لحظات ناب خود شوید.

تاریخ:
1401

اشتراک در #عروس_نیاوران

   

یکی از سوالاتی که معمولا زوج های جوان با آن روبرو هستند براورد هزینه و قیمت آتلیه عروسی است. قیمت آتلیه عروسی با توجه به مهارت و سابقه آتلیه عروسی می تواند متفاوت باشد. البته در بسیاری از مواقع نیز بسیاری از آتلیه های عروسی قیمت های غیر منطقی را براورد می کنند که موجب ناراحتی زوج های جوان می شود. در ادامه با موارد موثر بر قیمت آتلیه عروسی آشنا می شویم.

هزینه و قیمت آتلیه عروسی

برگزاری یک مراسم خوب و باشکوه آرزوی هر عروس و دامادی است تا بتوانند خاطره ی یک روز عالی را برای خود و مهمانان ایجاد کنند اما با وجود تشریفات زیاد برای جنین مراسم هایی لازم است تا اول از هر کاری به فکر بودجه ی انجام کارها باشید چون هریک از تشریفاتی که باعث باشکوه تر شدن مراسم تان خواهد شد یک هزینه ی جدا خواهد داشت برای مثال آتلیه عروس یکی از موارد مهم است که هزینه ی نسبتا بالایی را به خود اختصاص می دهد.

هزینه و قیمت آتلیه عروس

عروس نیاوران روضاتی

قیمت آتلیه عروس بسته به نوع کار , تجهیزات کاری یا سابقه ی کار آنها متفاوت است و نمی توان قیمت ثابتی را برای آن تعیین کرد.قیمت آتلیه های عروس اکثرا باید توسط اتحادیه ها تعیین شود به این معنی که قیمت دریافتی توسط آنها قیمتی کاملا منصفانه و مناسب باشد البته هرچه حجم کار و زمان مراسم شما بیشتر طول بکشد هزینه ها نیز افزایش پیدا خواهند کرد در واقع رابطه ای مستقیم باهم دارند.پس در صورت کم بودن بودجه برای مراسم عروسی می توانید از برخی از موارد برای پایین آوردن قیمت آتلیه عروسی چشم پوشی نمایید.

هزینه آتلیه عروس به چه عواملی بستگی دارد

هنگام مراجعه عروس و داماد ها به آتلیه های عروسی برای آنها نوع خدمات و کارهایی که در آتلیه موردنظر ارائه میشود برای آنها مشخص خواهد شد تا آنها بر اساس نوع مراسم و تشریفاتی که در نظر دارند آنها را انتخاب نمایند اما برای بسیاری از ما سوال خواهد بود که هزینه آتلیه عروس به چه عواملی بستگی دارد که در جواب این سوال باید گفت مواردی مانند تعداد دوربین های مورد نیاز , تعداد فیلمبردار و عکاس , زمان فیلمبرداری , تعداد و نوع کلیپ عروسی و… می تواند روی هزینه آتلیه عروس تاثیر گذار باشد.

برخی از موارد مانند داشتن کلیپ فرمالیته می تواند تاثیر بالایی در هزینه ی نهایی داشته باشد چون ساختن این نوع کلیپ زمان و دقت بالایی را نیازمند است و باید توسط افراد متخصص و خلاقی صورت گیرد البته داشتن این کلیپ برای هر عروس و داماد لازم نخواهد بود و در صورت کمبود بودجه به راحتی می توانید این گزینه را حذف نمایید.

انتخاب یک آتلیه که دارای قیمتی مناسب و کیفیت بالا خدمات باشد یکی از مهمترین کارهایی است که باید قبل از مراسم انجام شود و وقت کافی برای آن اختصاص داده شود.

قیمت آتلیه عروس با توجه به عمارت

در واقع اگر به آتلیه ها عروس مراجعه کنید کمتر پیش خواهد آمد که از شما سوال شود مکان برگزاری مراسم عروسی کجاست به این معنی که قیمت آتلیه عروس در موارد خیلی کم بر اساس مکان عروسی تعیین می شود چون کار فیلمبرداری عروسی در هر مکانی به راحتی صورت خواهد گرفت مگر اینکه نوع فضای باز یا بسته تعیین شود تا بر اساس این مورد از تجهیزات مناسب استفاده شود.

قیمت آتلیه عروس با توجه به عمارت

قیمت آتلیه عروس با توجه به عمارت یکی از مواردی است که باید به فیلمبردار ها و عکاس ها اطلاع داده شود تا بتوانند بسته به مکان کلیپ ها و عکس های مورد نظر شما را ثبت نمایند برگزاری مراسم در عمارت این امکان را به هر عروس و دامادی می دهد تا مراسم آنها مجلل تر و باشکوه تر به نظر برسد و قطعا این مجلل تر بودن در فیلمبرداری هایی که انجام می شود تاثیر گذار خواهد بود به گونه ای که اطمینان یک فیلمبرداری یا عکاسی زیبا و عالی را به شما خواهد داد حتی اگر این عکاسی توسط مهمانان انجام شود.

برگزاری مراسم عروسی در عمارت می تواند یک ایده ناب برای هر فردی باشد و مهمترین روز زندگی خود را با داشتن بهترین تصاویر و فیلم ها به یاد بیاورد.

قیمت آتلیه عروس با توجه به تجهیزات

تجهیزات و وسایلی که استفاده میشود در هر کاری حرف اول را میزند در واقع تا حد زیادی کیفیت کارها بر اساس تجهیزاتی که در اختیار دارند تعیین میشود مخصوصا کار حساس و مهمی مانند عکاسی یا فیلمبرداری که کیفیت مهمترین گزینه به حساب می آید.

تجهیزات برای مراسم عروسی باید از نوع بهترین و بروزترین باشد تا بتوانند بر اساس نیاز های عروس و داماد پیش بروند و ایده های آنها را عملی سازند.

قیمت آتلیه عروس باتوجه به تجهیزات آنها تعیین می شود چون هرچه دوربین و تجهیزات که استفاده می شود بهتر و باکیفیت تر باشد هزینه ها نیز بیشتر خواهد بود ولی در نتیجه ی کار کلیپ ها و عکس ها زیباتر و خاص تر به عروس و داماد ارائه میشود که یکی از موارد مهم و قابل توجه می باشد.

اگر جزو افرادی هستید که دارای بودجه ای کم هستند بهترین گزینه دریافت خدمات توسط آتلیه هایی است که خدمات معمولی ارائه می کنند یا می توانید با دریافت خدمات کمتری از آتلیه های معروف از کیفیت بالای کارهایشان استفاده نمایید.قیمت آتلیه عروس با تجهیزاتی که در اختیار دارند رابطه ای مستقیم دارد و هرچه کیفیت کار بالاتر باشد قطعا هزینه ی دریافتی از عروس و داماد نیز بیشتر خواهد بود.